Hatalmas riadalmat és teljes tanácstalanságot okozott csütörtök kora este az MBH Bank több ügyfelénél, amikor mobilapplikációjukban vagy netbankjukban nulla forintot mutatott az egyenlegük.
A bank azonnal reagált: technikai hibáról van szó, amit már el is hárítottak, és elnézést kértek az okozott kellemetlenségekért.
A Telexhez befutó olvasói beszámolók szerint a frász jöhetett azokra, akik ezen a napon, kora este banki ügyeiket intézték volna. „„Totál le volt nullázva a számlám, a férjemé is, és egy rokonom be sem tudott lépni a netbankba” – panaszolta egyik olvasójuk a portálnak. Nem csupán az egyenleg eltűnése okozott gondot; számos ügyfél nem tudott vásárolni, sem utalni, míg mások egyáltalán nem fértek hozzá a netbanki felülethez.
Azonban szerencsére a probléma rövid időn belül megoldódott. Az érintett olvasó nem sokkal később jelezte, hogy ismét sikerült belépnie, és az egyenlege is rendben volt. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó kolléga stresszes hangja azonban árulkodott arról, hogy sokan akadtak ki a helyzeten.
Az MBH Bank a Telex megkeresésére elismerte a hibát. „Ma este rövid ideig egy technikai hiba miatt ügyfeleink egy kis része hibás egyenleget tapasztalhatott netbank, illetve mobilapp felületén” – írták. Hozzátették, hogy „a hibát kollégáink azonnal észlelték és rövid időn belül elhárították.” Végül elnézést kértek „az esetleges kellemetlenségért” az érintett ügyfeleiktől.
Forrás: telex.hu

